شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
محمدزاده شبستر

حوزه/ امام جمعه شبستر با انتقاد از نمادهای غیراسلامی برخی شهرها، تصریح کرد: و تمام خیابان ها و کوچه ها به نام شهدا نامگذاری شود، چرا که شهدا سرمایه های این مملکت اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، سه شنبه شب، در محفل انس با قرآن که به مناسبت دهه فجر در مسجدجامع شهر سیس برگزار شد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم جامعه بشری را از مسیر باطل و زور و زر و تزویر به سمت عقلانیت هدایت کنیم.

وی افزود: قرآن، پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) جوامع بشری را به سوی عقلانیت دعوت کرده اند، چرا که انسان ها با استفاده از عقلانیت، در مسیربندگی خدا ثابت قدم خواهند بود.

امام جمعه شبستر با تاکید بر این که تبعیت از دستورات خدا، پیامبر(ص) و ائمه(ع) به ملت ایران عزت و عظمت بود، افزود: مردم با رهبری امام خمینی(ره) طاغوت را سرنگون کرده و حاکمیت اسلام را رقم زدند.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که امروز دنیای غرب در مقابل عزت اسلام و انقلاب اسلامی درمانده شده است، ابراز داشت: انقلاب اسلامی ثابت کرد که قرآن کتاب علم و ترقی است.

معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، قرآن را کتاب تقوا، سیاست، فضیلت، اقتصاد و ... خواند و تاکید کرد: مردم باید بیش از پیش با قرآن انس داشته باشند تا به سعادت برسند.

حجت الاسلام محمدزاده با انتقاد از نمادهای غیراسلامی برخی شهرها، تصریح کرد: ظاهر شهرها باید شهر قرآنی باشد و تمام خیابان ها و کوچه ها به نام شهدا نامگذاری شود، چرا که شهدا سرمایه های این مملکت اند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha